Wednesday, May 11, 2005

 

ہماری سوچ ۔۔۔۔

جارج کا پاکستان میں جارج نے کراچی کے بارے میں کہا کہ اسے کراچی کی انرجی بہت پسند ہے۔ جارج کی یہ بات وہ لوگ خوب سمجھ گئے ہونگے جو یہاں رہے ہیں۔ تیز اور روشن زندگی کراچی کے بارے میں یہ بھی کہا جاتا ہے کہ یہاں پاکستان میں سب سے زیادہ شرع خواندگی ہے خواتین کو جتنی آزادی یہاں ہے شاید ہی پاکستان میں کہیں اور ہوگی۔ کراچی پاکستان کا سب سے بڑا شہر ہے پر یہاں سہولتیں وہ نہیں جو بڑے شہروں میں ہوتی ہیں میں بات صرف بنیادی سہولتوں کی کررہا ہوں۔ پاکستان میں میرا کراچی لاہور اور حیدرآباد کے علاوہ کہیں جانا نہیں ہوا لیکن اندازہ ہے کہ اگر بڑے شہروں میں سہولتیں نہیں ہیں تو چھوٹے شہروں کا کیا ہوگا۔ سوچا تھا کہ کراچی کے بارے میں لکھوں گا ۔ ویسے ہمارے یہاں لوگ اپنے شہر کے علاوہ بات ہی نہیں کرتے ۔ انہیں صرف اپنا شہر ہی اچھا چاہیے۔ اسی افراتفری میں کوئی بات بنتی ہی نہیں ہے۔ کراچی والے کہتے ہیں کراچی اچھا لاہور والے کہتے ہیں جس نے لاہور نہیں دیکھا وہ پیدا ہی نہیں ہوا اور ایسے ہی ملتان ملتان ہے اور پتا نہیں کیا کیا۔ میرا خیال ہے ہم ایسی بات کرجاتے ہیں جس کا کو‏ئی مطلب ہی نہیں ہوتا۔ سوچ ابھی تک وہ ہی انفرادی ہے۔

"ہمارا" اور "میرا" میں بہت فرق ہے " ہمارا" میں بڑی قوت ہے اور دل کو بھی اچھا لگتا ہے ۔ ہمارا کراچی یا ہمارا لاہور ۔۔۔ ہمارا پاکستان ۔۔۔

Comments:
Good post i wanted to write some thing about it and will in future inshAllah
 
bilkul sahee baat kari hai aap ne....
 
bilkul sahee baat keri hai aap ne....
 
ہمارا ہم سب کا۔ بات سو فی صد کھری ہے۔ اللہ کرے سب ایسے ہی نہ صرف سوچیں بلکہ سمجھیں بھی
 
Jahanzaib: i hope u will write about it soon.

Zeeast: thnks ...

Ajmal: you are right we don't need only thoughts we need practice of this thing in our society... for a paractice i just stop my self to writing a post about Karachi when i realize it, then afer few lines i change my topic... i hope u will note that....
 
What a great site »
 
Looking for information and found it at this great site... »
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]