Saturday, November 12, 2005

 

چلتے چلتے

شادی شدہ

ایک آدمی زور زور سے جنت کا دروازہ کھٹکھٹا رہا تھا اندر سے آواز آئی " کیا تم شادی شدہ ہو؟ "۔آدمی نے کہا " ہاں میں شادی شدہ ہوں"۔اندر سے آواز آئی " ٹھیک ہے تم نے پہلے ہی بہت سزا پائی ہے لہذا اندر آجاؤ"۔اتنے میں ایک دوسرا آدمی بھاگتا ہوا آیا اور دروازہ زور زور سے کھٹکھٹایا اندر سے آواز آئی"کیا تم شادی شدہ ہو؟"دوسرا آدمی بولا "ہاں میں نے دو شادیاں کی تھیں"۔اس پر اندر سے آواز آئی تم جا سکتے ہو کیونکہ یہ جنت ہے پاگل خانہ نہیں۔

بچی اور کانسٹیبل

ایک بچی بھاگی آئی اور پولیس کانسٹیبل سے پوچھا " کیا آپ کانسٹیبل ہیں؟"۔کانسٹیبل! جی ہاں میں کانسٹیبل ہوں۔بچی! میری ممی کہتی ہیں اگر تمہیں کو‏‏ئی مشکل ہوتو کسی کانسٹیبل سے کہہ دینا وہ تمہاری مدد کردے گاکانسٹیبل! ہاں تمہاری امی نے ٹھیک کہا ہےبچی! پھر آپ میرے تسمے باندھ کر میری ناک صاف کردیں

اب کیا ہوگا

ایک سال بے تحاشہ بارشیں ہوئیں ایک محفل میں کسی نے کہا اس سمیں میں جو کچھ بھی ہے وہ اس دفعہ باہر نکل آئے گا ملانصیرالدین کھبرا کربولے!۔یااللہ میری بیویاں نکل آئیں تو کیا ہوگا؟

Comments:
I am interesed in your information -----------------------------------------------------------------------------famvir-price discount
 
Test comment
 
Looking for information and found it at this great site... Half marathon running training Valium+for+sale 6 faucet kitchen
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]